شرایط فروش خودرو وکالتی
نوشته شده توسط : شهرزاد

شرایط فروش خودرو وکالتی

فروش خودرو وکالتی

در فروش وکالتی خودرو شرایطی وجود دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد تا افراد را دچار مشکلاتی ننماید. قبل از هر چیزی باید مواردی مانند شماره موتور خودرو، شماره شاسی ماشین و برگه سبز خودرو مورد بررسی قرار بگیرد. گاه پیش می آید که مالک خودرو به دلیل مشغله های زیاد برای انجام امور قانونی و اداری به شخص دیگری وکالت می دهد. این وکالت تحت شرایط خاصی قابل انجام است. این وکالت باید حتما به فرد قابل اطمینانی صورت گیرد.

وکالت به معنای انتقال دادن مالکیت خودرو نمی باشد. بنابراین اگر مالک خودرو به خریدار وکالت دهد. طی زمانی که خودرو نزد خریدار است هر گونه تخلفاتی مانند تصادف، قاچاق یا حادثه و اتفاقی بیفتد مالک اصلی خودرو در قبال آن مسئول است. گاهی پیش می آید که خریدار که وکالت دریافت می کند، به مراکز تعویض پلاک مراجعه می کند و به دلایل مختلف قانونی ماشین توقیف می شود. ممکن است به دلایلی مانند شکایت، مهریه، در رهن بودن سند و غیره خودرو توقیف شود و خریدار در هنگام تعویض پلاک متوجه آن شود.

 

مشکلات فروش ماشین به صورت وکالتی

مشکلات فروش خودرو به صورت وکالتی بسیار است.از جمله مشکلاتی که وکالت دادن فروش خودرو می تواند به وجود آورد، مشخص شدن مواردی مانند تعویض اتاق ماشین توسط فروشنده می باشد. این مورد در تعویض پلاک مشخص می شود و خریدار را دچار مشکلاتی می کند. ممکن است شما به شخصی وکالت فروش دهید و او خودروی شما را به قیمتی متفاوت از قیمت مورد نظر شما بفروشد یا اقدام به خرید خودرویی بر خلاف نظر شما کند. در خرید و فروش وکالتی، به ممنوع المعامله نبودن طرفین نیز دقت لازم را داشته باشید. در این معاملات هزینه هایی نیز باید پرداخت شود  که می تواند با توافق طرفین باشد. وکالت خودرو می تواند به سه صورت انجام گیرد. وکالت خرید خودرو، وکالت فروش خودرو و وکالت برای تعویض پلاک خودرو از آن جمله هستند.

سایت خرید و فروش خودرو در مشهد

سایت خرید و فروش خودرو در کرج

فروش اقساطی خودرو در مشهد

فروش اقساطی خودرو در کرج





:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: